Dziewczyny ze średnim biustem nie chcą rezygnować z niektórych sukienek i kreacji tylko dla dobrego podtrzymania. Wiele osób z dość przeciętnym biustem - takim jak ja! - nie przekonuje się do dobrze dobranej bielizny tylko dlatego, że staniki które oferują im "świadome" sklepy często mocno odbiegają od normy, której nauczyły nas sklepy z ograniczonym wyborem rozmiarów i ich wszędobylskie reklamy.
Nie ukrywam, że mi również zdarza się patrzeć tęsknym wzrokiem na billboardy. Ba! Raz nawet wylądowałam z tego powodu na środku skrzyżowania (tak, tak - takie rzeczy zdarzają się nie tylko facetom, jedynie powód zagapienia się jest nieco inny).


Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet


Dlatego też od dłuższego czasu przyglądałam się stanikom Ewy Michalak, które projektuje ona dla mniejszych biustów. Większość z nich niestety nijak się miała do mojej przeciętnobiuściastości, aż tu któregoś razu, gdy akurat moja waga raczej zaczęła pikować w dół, a rozmiarówka nowego małego modelu sięgnęła 65F, uznałam, że zaryzykuję. Na wszelki wypadek wzięłam też S Syrenę, ale jednak to właśnie M Magique wygrała!

Model: Ewa Michalak M Magique
Kolor: czarny + nude
Rozmiar: 65F
Cena: 169 pln




Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet
Magique jest usztywnianym plungem, z cielistymi miskami, który u niektórych osób będzie powodował iluzję po prostu koronkowej bielizny założonej na ciało. Bardzo lubię ten typ bielizny. Jest to chyba moja ulubiona baza. :)

Zabudowanie misek, jak widać powyżej, jest naprawdę niskie. I według projektantki - tak ma właśnie być. Ten stanik staje się więc idealny do wszelkiego tupu odkrytych kreacji. Powiem szczerze, że naprawdę dawno temu nie miałam tak niskiego stanika. I od razu przestrzegam - to nie jest stanik do energicznego odkurzania, aczkolwiek wszelkie inne codzienne aktywności wykonuje się w nim  bez przeszkód. Sprawdziłam na nim mój stary test skakania i zdał go na piątkę, więc imprezy spokojnie możecie w nim zaliczać. :)

Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet

Ramiączka - tutaj jest prawdziwa rewolucja. Nie mogę już się doczekać wakacji, by popędzić po jakąkolwiek bluzkę na ramiączkach! Ramiączka Magique mają ok 11-12 mm! Nie wiem jak Wy, ale ja takie wąskie ramiączka to miałam chyba tylko w pierwszym staniku (aczkolwiek nigdy nie miałam tego "szczęścia" bycia wpychaną w 75B). Pewnym novum dla mnie są te kółeczka. Przyzwyczaiłam się do wszywanych ramiączek, ale chyba dzięki temu, niweluje się ryzyko ocierania szwów w tym newralgicznym miejscu.
Jeżeli chodzi o wygodę to ramiączka na początku nieco mnie obcierały brzegami - zostawał mi ślad, ale nie po odciśnięciu całego ramiączka, tylko tych brzegów. Nie boli mnie to, a ślad znika, więc nie przejęłam się tym zbytnio.
Tak, oczywiście, wizja śliniącego się towarzysza życia zmotywowałaby mnie do wielu rzeczy (choć i tu: bez przesady!).


Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet


Magique to zalotnica z rzęskami, która okala bardzo ładnie uniesiony dekolt.:) W moim odczuciu mostek mógłby być jednak nieco węższy - trochę na poziomie mostka mam wrażenie, że druty odciskają się niebezpiecznie blisko piersi.

Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet


Skoro już jesteśmy przy mostku, to na nim znajduje się czarna kokardka z kwadratową ozdobą z plastikowymi błyskotkami. Nie razi, nie zachwyca. Mi osobiście bardziej podoba się trend z zawieszkami na mostku. Na kokardki nie ma tu miejsca! Zawsze mi się skręcają o 90 stopni albo zawijają do środka.


Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet


Wszywka firmowa na szczęście jest w poziomie tym razem (w innych modelach Effuniaka najczęściej ją spotykałam wszytą w kanalik fiszbin lub z boku), no i delikatniej. Dzięki temu możemy ją sobie wypruć. :/ Pewnie to się nie spodoba projektantce, ale naprawdę ta różowo czarna wszywka nie zawsze koresponduje z modelem. Zwłaszcza, że w tej kwestii można wymyślić coś bardziej subtelnego (na przykład wspomniana już zawieszka zrobiona na sposób markowy - czyli na przykład eleganckie inicjały EM)

Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet



Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet


Stanik jest wyposażony w gąbeczki do korekty asymetrii. W tym wypadku ich nie używam, ale jak tylko zacznę się odchudzać, to... No! Wtedy na pewno! ;)
Miseczki wkłada się od góry i jak zwykle w stanik Ewy Michalak dopasowane są do rozmiaru piersi, dzięki temu nie powodują dodatkowych, niezdrowych ucisków na piersi. :)

Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet
Kieszonki i gąbeczki do korekty asymetrii



Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet


Ramiączka są regulowane na całej długości. :) Miski są z natury dość niskie, więc pewnie nie będzie potrzeby ich niesamowitego naciągania. Ja się czuję stabilnie, gdy są podciągnięte tak do ok 1/4-1/3.

Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet


Magique noszę już jakiś czas i nie narzekam. Nic mnie nie uwiera, nie obciera. Miski pod pachami są bardzo nisko zabudowane, co może okazać się zbawienne w wakacje! Jest to też opcja warta przemyślenia, gdy potrzebujemy stanika do eleganckich sukienek. Nie jest to stanik na moją górkę, ale miał być na "dołek", więc spełnia oczekiwania. :)

To do czego mogłabym się przyczepić to cena, która ciągle idzie w górę - razem z kursami funta i dolara. :( Na razie nie zapowiada się, by nasza waluta miała się na dłużej umocnić, więc chyba trzeba się z tym pogodzić. Możemy jedynie zazdrościć konsumentkom z innych krajów.




Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet



Stanik ma zapięcie z tyłu na cztery haftki - za to propsy! Naprawdę po dłuższym noszeniu trzy haftki okazują się niewystarczające. Jak zwykle polobbowałabym jeszcze za jakąś ozdobą z tyłu (może być kosztem mostka i ramiączek), bo niestety w Magique nie dzieje się nic z tyłu :(

Recenzja stanika M Magique Ewa Michalak biustonosz koronkowa bielizna prezent dla kobiet


Model M w przypadku Magique produkowany jest w następujących rozmiarach:
60 A-FF
65 AA-F
70 AA-E
75 AA-DD
80 AA-D
85 AA-C
90 AA-B
95 AA-A

Trzeba jednak pamiętać, że obwód w jego wypadku wychodzi raczej ścisły.

Reasumując: Magique jest dobrą, elegancką opcją - szczególnie pod wieczorowe sukienki, w których pokaże wszelkie atuty naszego dekoltu, a nie będzie wystawać za bardzo pod pachą. Nie odwróci również naszej uwagi od intensywnej zabawy. :)

A jak Wam podoba się Magique? Lubicie ten typ elegancji?


Syreny to motyw, który ostatnio powraca nie tylko na salony, ale również do innych pomieszczeń, bardziej plebejskich. Obecny jest w makijażu, kinie, biżuterii, więc dlaczego nie miałby pojawić się również w bieliźnie. Poniżej zamieszczam nieco ścieżki dźwiękowej do poniższego wpisu, przy okazji zachęcając do obejrzenia filmu "Córki dancingu".



Zresztą w naszym kraju Syreny mają przecież długą tradycję nie tylko w kategorii shopping kobiecy. ;) Syrenka jest również królowa motoryzacji, która podbiła niejedno serce niezależnie od płci i wieku.
Pół kobieta-pół ryba tak mocno działa na wyobraźnie Polaków, że nawet mamy ją w herbie naszego stołecznego miasta.
Chyba więcej dowodów na to, że coś z tymi syrenami jest na rzeczy, nie potrzeba! ;)

Syrena, Syrecka, fso, motoryzacja. stanik, bielizna, recenzja, Syreny
Piękna Syrena motoryzacji Źródło
Tutaj również w wersji sportowej Źródło
Po tak nakreślonym tle psycho-społecznym nie pozostaje mi nic innego, jak przejść do meritum sprawy, a mianowicie do recenzji stanika Ewy Michalak S Syrena. :)


Wpadł w me ręce razem z M Magique, który dedykowany jest małym biustom ( o nim niebawem!). Chciałam sobie porównać te dwa modele, bo jako przeciętnobiuściasta nigdy nie wiem, po której stronie barykady mam się odnajdywać. Przekładając to na klasyczne dylematy - za małe na duże, za duże na małe. :(

Ewa Michalak S Syrena
Rozmiar 65FF
Kolor: Zielony i granatowy z kokardkami w kolorze magenta/fuksja

S Syrena ma wkładki do korekty symetrii, dzięki czemu wyrównamy asymetrię i/lub różnice wynikające z cyklu.

Kolor

Tak. To jest pierwsza rzecz, która rzuca się w oczy. Niestandardowe połączenie zielonych misek i granatowej (przy specyficznym oświetleniu wpadającej nieco w fiolet) koronki naprawdę zaskakuje pozytywnie. Przy brzegach misek koronka ma rzęski analogiczne do tych przy M Magique (trudniej je zauważyć na zdjęciach sklepowych ze względu na mniej kontrastujące kolory).

Na środku jest duża kokarda, która oczywiście nieco niknie po założeniu stanika. :)

Stanik, zielony, Syrena S, 65 FF, Ewa Michalak, Effuniak, recenzja, opinia, bielizna, biustonosz

Poduszeczki do korekty asymetrii są (jak zawsze w stanikach tej firmy) dostosowane do rozmiaru biustu. W tym modelu wkładane od środka (czyli dziura jest na środku, pomiędzy dwoma częściami materiału). Zastanawiam się, czy jest różne rozwiązania w tej kwestii mają jakieś praktycznie uzasadnienie. Przyznam szczerze, że zwykle w ogóle nie stosuję tych gąbeczek albo są na stałe, więc niewiele z nimi kombinuję.
Wkładki powiększają miseczkę o minimum 1 rozmiar.






Stanik, zielony, Syrena S, 65 FF, Ewa Michalak, Effuniak, recenzja, opinia, bielizna, biustonosz
Obwód tego stanika jest dla mnie najlepszym dowodem dopracowania tego modelu. Z tyłu zapina się na cztery haftki - to duży plus. Wiele staników z czasem rozciąga się. Szczególnie, gdy obwód musi przejmować ciężar dużych piersi. Nie wspominając już o takich sytuacjach jak niespodziewane chudnięcie (jakże często się to zdarza! ;P )Stanik, zielony, Syrena S, 65 FF, Ewa Michalak, Effuniak, recenzja, opinia, bielizna, biustonosz


Przede wszystkim obwód jest jednak granatowy, w kontraście do misek i mostka stanika. Na poniższym zdjęciu widzimy, gdzie następuje przejście. Nie jest to powiem standardowe rozwiązanie, w którym miski są jednego koloru, a obwód innego. Tutaj całość jest bardzo ciekawie zaplanowana i to cięcie konstrukcyjne nie rzuca się w oczy, a dzięki temu całość jest spójna.



Stanik, zielony, Syrena S, 65 FF, Ewa Michalak, Effuniak, recenzja, opinia, bielizna, biustonosz
Do tego wszystkiego podszycie obwodu jest zielone i lekko wystaje na całej długości. Wzmocnienia na boczkach również przeszyte są zieloną wstążką - taką jak na ramiączkach i miskach.
To tyle zachwytów estetycznych. Obwód jest tez z takich grubych i dobrze pracujących - naprawdę zacnie trzyma całość. :)


Stanik, zielony, Syrena S, 65 FF, Ewa Michalak, Effuniak, recenzja, opinia, bielizna, biustonosz

Krój ma nieco wyższy mostek, ale jeszcze nie na tyle, żeby dziobać mnie między piersiami. Co Ciekawe wydaje mi się, że model S w porównaniu do M bardziej zbiera biust do środka. I wpływa na to zarówno część środkowa, jak i mocniejsze zbieranie z zewnątrz. Prawdą jest, że takiego lepszego zebrania potrzebują raczej większe biusty, którym częściej zdarza się wychodzić za obrys ciała.

Stanik, zielony, Syrena S, 65 FF, Ewa Michalak, Effuniak, recenzja, opinia, bielizna, biustonosz


Kształt miseczki jest półkulą, która tworzy zaczepne sterczenie - czyli nie idealna kula, a taka zarysowana do przodu. Co ciekawe - jednocześnie wypycha on biust do góry (a nie tylko do środka jak klasyczny plunge). Konstrukcyjnie staniki Ewy Michalak robią cuda, jak zwykle łącząc seksowny efekt z wyjątkowo wygodnym i mocnym podtrzymaniem.

Stanik, zielony, Syrena S, 65 FF, Ewa Michalak, Effuniak, recenzja, opinia, bielizna, biustonosz


Jeżeli chodzi o rozmiar to 65FF jest chyba jednak dla mnie za duże. Po założeniu wszystko niby ok, ale jedynie przy naciągniętych prawie na maksa ramiączkach (w tym wypadku znaczy to mniej więcej do połowy, bo dalej już zaczyna się ozdobna wstążka. Myślę, że również w związku z tym zabudowanie miseczek jest większe i przy porównaniu z M Magique po prostu... Hm... Wydaje się niewystarczająco sexy. A o modelu M będzie następnym razem. :)


Syrena Syrenka FSO Warszawa Polska zdjęcia retro czarno białe vintage stara Warszawa Powiśle motoryzacja kobiety
 Dwie Syrenki i kobieta. Wybrzeże Kościuszkowskie - 1962 r. Fot. Tomasz Prazmowski.



A jak Wam się podoba Syrena? Czy jesteście fankami zielonych staników czy bardziej uwodzą Was inne barwy? ;)
















Giulietta Gorsenia stanik czerwona bielizna koronki 65H rozmiarówka kontynetalna polskie marki biustonosz

Gorsenia Giulietta
Rozmar kontynentalny (europejski) 65H
kolor: czerwony

Giuliettę poleciła mi Alksandra na Facebooku i powiem szczerze, że był to strzał w dziesiątkę. Jest to stanik, z którym nie lubię się rozstawać, dobrze utrzymuje biust, a przede wszystkim nigdzie nie obciera, nie dusi i jego kolor jest obłędny! Wystarczy jedno spojrzenie pod bluzkę, a już człowiek ma więcej energii!

To jest prawdziwa czerwień. Taka jak na jabłkach z ogrodu. :)

Giulietta Gorsenia stanik czerwona bielizna koronki 65H rozmiarówka kontynetalna polskie marki biustonosz

Moje przygody z poszukiwaniem dobrego biustonosza polskich marek głównego nurtu nie obfitowały w wiele fascynujących odkryć. Okazuje się, że na mój przeciętniacki biust niewiele marek szyje odpowiednie konstrukcje. Pisałam Wam o Kindze i Avie, oprócz tego testowałam w tym czasię koronkowe halfcupy/balkonecki Ewy Bień i Gai.

Giulietta Gorsenia stanik czerwona bielizna koronki 65H rozmiarówka kontynetalna polskie marki biustonosz


Oczywiście - te marki zawierają wiele całkiem ładnych zabudowanych w dużych rozmarach, których konstrukcja na pewno daję radę o wiele lepiej. Jednak założeniem moich poszukiwań jest odnalezienie ładnego stanika, seksownego i niezabudowanego.

Mój biust w dobrym staniku naprawdę nie budzi większego zainteresowania na ulicy, więc dlaczego nie miałabym mieć stanika, który jest po prostu zwyczajnie zabudowany, a przy tym pozwala mi swobodnie funkcjonowac w życiu publicznym?! ;)


Giulietta Gorsenia stanik czerwona bielizna koronki 65H rozmiarówka kontynetalna polskie marki biustonosz

Po tym przydługim wstępie rozpoczynam recenzję samej Giulietty Gorsenii, która jest według mnie stanikiem, który każda polska stanikomaniaczka powinna spróbować.
Za około 80 PLN, w zależności od sklepu, dostaniemy stanik, w którym wyglądamy i czujemy się naprawdę sexy, a do tego jest on naprawdę mega wygodny. 

Nie straszne mi w nim żadne biegi po mieście, imprezy, podróże - ten stanik po prostu robi swoją robotę i nie przypomina o sobie żadnymi otarciami.

Materiał obwodu jest mięsisty i nieprzezroczysty. Dzięki temu cała konstrukcja w ocenie wzrokowej jest bardziej jednorodna. Trochę przeszkadzają mi staniki, w których na obwodzie zwyczajną siatka wybija się w kontraście do bogato zdobionych miseczek. Jestem raczej zwolenniczką proporcji w tej kwestii. Tutaj nie mam się do czego przyczepić. Co bardzo mnie cieszy! :)



Giulietta Gorsenia stanik czerwona bielizna koronki 65H rozmiarówka kontynetalna polskie marki biustonosz

Koronki są ładnie i w sposób przemyślany ułożone na miseczkach. Dzięki czemu efekt jest bardzo elegancki. To bardzo ważne w stanikach w tak mocnych kolorach (choć w sumie czerwony to przecież baza ;) ), bo bardzo łatwo o przesadę w stronę kiczu.
Giulietta pod tym względem jest dojrzałą damą. Nie róż-podlotkiem, ani bordo-nestorką. Powiedziałabym, że to taka trzydziestolatka, kóra ma swój styl, wie czego chce i wreszcie zaczyna to realizować. ;)

Giulietta Gorsenia stanik czerwona bielizna koronki 65H rozmiarówka kontynetalna polskie marki biustonosz


Odpinane ramiączka na szczęście nie odpinają się za często same, a jak wspominałam Gorsenię Giuliette noszę często i wytrwale, więc mówię to już niejako po crushtestach. ;)

No i zawsze jest opcja, żeby wreszcie nabyć to Brabijou, chociaż pogoda raczej nie sprzyja pokazywaniu ramiączek.
Może karnawał mnie bardziej zmotywuje w tej kwestii.:)

Giulietta Gorsenia stanik czerwona bielizna koronki 65H rozmiarówka kontynetalna polskie marki biustonosz

Kokardka pomiędzy miseczkami nie jest szczytem kunsztu, ale jest. Mi to trochę przypomina bazarek, ale z drugiej strony ten element zwykle widzę tylko ja, więc niezbyt mnie to obchodzi. W ostateczności można odpruć, ale aż tak to mnie znowu nie mierzi (uprzedzam uwagi: nie, nie jestem leniwa, po prostu optymalizuję czas ;) )

Jeżeli chodzi o konstrukcję to producent nazywa Giuliettę  "balkonetka". Powiem szczerze, że jest to nisko zabudowana balkonetka, która może uradować osoby spragnione mniej zabudowanych staników. Mostek mnie nie uwiera, a to jest mój częsty problem w przypadku balkonetek i fullcupów. Jeżeli chodzi o poziom nabiustnego zabudowania, to porównałabym ją do halfów Fauve.

Biust formowany jest tutaj w klasyczne jabłuszka w koszyczku, dobrze zebrane po bokach i raczej nie z gatunku "cała naprzód". Nie są też ściśle przyciśnięte do klatki piersiowej. Profil z boku to ładne półkule.


Giulietta Gorsenia stanik czerwona bielizna koronki 65H rozmiarówka kontynetalna polskie marki biustonosz


Jednak nie wszyscy mają tak dobre doświadczenia z Giuliettą. W przypadku dużych biustów podtrzymanie bywa za słabe. Miski w tym modelu dochodzą do J (z I po drodze!), więc można pokusić się o spróbowanie. Według mnie warto zdecydować się na testy zwłaszcza, że Gorsenię można upolować również w mniej "uświadomionych" sklepach.

IHMO powinien być to stanik, którym sklepy biuściaste powinny się zainteresować. Jego stosunek ceny do jakości jest naprawdę świetny. Dla Polek (przy obecnym kursie funta) jest to ciekawa opcja, dzięki której mogą dostać seksowny, dobrze trzymający stanik za niewielkie pieniądze.

Secrets of Kinga 130 Catch

Rozmiar 65G

129,99 160 pln

Koszulka do spania chodzi za mną już od dłuższego czasu. Do tej pory moje oczekiwania zaspokajało jedynie Bravissimo, ale na rynku zaczął się ruch, i coraz więcej firm bieliźniarskich eksperymentuje z bielizną z nocną w rozmiarach biustonoszy dziennych. Do tej pory jednak nic nie urzekło mnie, moich potrzeb oraz uwarunkowań ekonomicznych za jednym zamachem. Nie poddaję się jednak i próbuję. Kinga Catch jest właśnie jedną z prób podejścia do tematu stroju do nocnych pieleszy.

Secrets od Kinga, babydoll, koszulka nocna, bielizna, recenzja, bielizna erotyczna, pomysł na prezent, prezent dla faceta, podarunek dla mężczyzny, inspiracja, noc, hot, papryczki


Kinga Catch to tak naprawdę komplet składający się z koszulki, stringów i pończoch. Do koszulki możemy przypiąć paski, które mają podtrzymywać pończochy. Paski są cztery, cienkie i jak się domyślacie z plastikowymi żabkami. Wnioskowałam więc, że pończochy do nich dołączone są samonośne. Na zdjęciamanszetą z koronką dodatkowo upewniła mnie w tym wniosku. W opakowaniu jednak znalazłam pończochy do paska, bez dodatkowego zdobienia. W tym momencie spisałam je na straty, jak się okazało, niesłusznie. Mam złe doświadczenia z takimi kompletami. Majtki i pończochy dodawane do nich zwykle są tanie i nieelastyczne, a oczywiście niby w uniwersalnym rozmiarze. Te pończochy nie dość, że zmieściły się bez problemu – mogłabym rzec, że nawet są za długie, to jeszcze całkiem nieźle utrzymały się na nogach. Tzn. nie zrozumcie mnie źle – wyjścia na ulicę bym w nich nie zaryzykowała. Należę do tak energicznych osób, że nawet pasy z czterema paskami na każdą nogę i metalowymi żabkami nie dawały mi odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. Jednak do potrzeb, ekhem, wieczorowych, wystarczą.


Secrets od Kinga, babydoll, koszulka nocna, bielizna, recenzja, bielizna erotyczna, pomysł na prezent, prezent dla faceta, podarunek dla mężczyzny, inspiracja, noc, hot, papryczki

Stringi natomiast raczej już przy rozmiarze L będą sprawiać problemy, więc jakiejś uniwersalności rozmiaru to raczej w nich nie widzę. Przy zadku w zakresie medium dają radę, jednak klasę elastyczności określiłabym raczej mianem stonowanej, żeby nie urazić nikogo używając słowa „ograniczona”.

Secrets od Kinga, babydoll, koszulka nocna, bielizna, recenzja, bielizna erotyczna, pomysł na prezent, prezent dla faceta, podarunek dla mężczyzny, inspiracja, noc, hot, papryczki, stringi


Dopasowanie. No cóż.
Stanik całkiem ładnie formuje piersi, zbliżając je do siebie, ale ciężko mówić tu o podtrzymaniu.
Obwód jest rozciągliwy jak proca Robin Hooda, dzięki czemu biust nie wylewa się z miski. Jest to jednak, jak doskonale wiemy, jedynie prowizoryczne rozwiązanie.
Moje nastawienie do tej koszulki wypełnione było wyczekującą nadzieją, lecz gdy zrobiłam stary dobry test podskokowy przed lustrem, okazało się, że mój biust tańczy jak na teledysku „My Słowianki”. Pokazałam tę masakrę mojemu współużytkownikowi łóżka, a na jego twarzy, zamiast oczekiwanego przerażenia koszmarnym dopasowaniem, ujrzałam rozanielenie, którego nie widziałam od dnia ślubu.

Secrets od Kinga, babydoll, koszulka nocna, bielizna, recenzja, bielizna erotyczna, pomysł na prezent, prezent dla faceta, podarunek dla mężczyzny, inspiracja, noc, hot, papryczki


Spojrzałam jeszcze raz w stronę lustra i uznałam, że może nie trzeba tej koszulce stawiać aż tak wysokich wymagań. W końcu biegać w niej nie będę. :) Chyba. ;)

Kingę 130 Catch trzeba rozpatrywać raczej jako konkurencję dla marki Obsessive. Bielizna erotyczna w rozmiarach D+ to teren raczej nie zajęty przez inne marki. Większość koszulek, na które miałam okazję natknąć się w czasie internetowych i stacjonarnych poszukiwań stara się zaspokoić dwie potrzeby naraz tzn. z jednej strony byś sexy, a z drugiej być na każdą okazję, a to nie zawsze da się pogodzić.

Secrets od Kinga, babydoll, koszulka nocna, bielizna, recenzja, bielizna erotyczna, pomysł na prezent, prezent dla faceta, podarunek dla mężczyzny, inspiracja, noc, hot, papryczki


Pierwszy problem jest taki, że ja – jako przykładowa konsumentka – na noc szukam czegoś wygodnego i jednak nie krępującego. Czegoś w czym mogę bez zakrywania się kocem, czytać rano gazetę, i od biedy otworzyć drzwi sąsiadce.
Żeby być sexy (tu prosimy grzeczne dziewczynki o zasłonięcie oczu) potrzebuję koronek, wiązań, pończoch i możliwości odsuwania miseczek tak, by ich nie rozerwać i nadal odczuwać komfort noszenia (czyli nie musieć się nimi przejmować). Mało tego cena musi uwzględniać ewentualne szkody poczynione w trakcie użytkowania. Tutaj jakość i delikatność użytych materiałów już nie musi być taka perfekcyjna. :)

Secrets od Kinga, babydoll, koszulka nocna, bielizna, recenzja, bielizna erotyczna, pomysł na prezent, prezent dla faceta, podarunek dla mężczyzny, inspiracja, noc, hot, papryczki


Kinga Catch, jak się domyślacie, należy do tej drugiej grupy. Poszukiwania koszulki nocnej do spania, ciągle są w toku.

Nie będę Was tutaj zanudzać szczegółowymi scenariuszami wydarzeń, ale to pierwszy komplet bielizny erotycznej, który - po pierwsze - nie skupia na sobie całej mojej uwagi w momencie, w którym powinnam skupiać się na czymś zupełnie innym. Po drugie piersi raczej (podkreślam raczej) nie wypadają z miseczek w pozycji dynamicznie horyzontalnej, więc spokojnie można w nim zasnąć.

Secrets od Kinga, babydoll, koszulka nocna, bielizna, recenzja, bielizna erotyczna, pomysł na prezent, prezent dla faceta, podarunek dla mężczyzny, inspiracja, noc, hot, papryczki


Osoby niewymagające tkaninowo mogą używać Kingi Catch nawet na co dzień. Paski można odpiąć. Koszulka co prawda nieco podsuwa się wtedy do góry, ale nie stanowi to jakiegoś wielkiego problemu, jeżeli mamy do niej luźne szorty lub inny zależny od indywidualnych preferencji dół. Mnie trochę drapie, ale może da się to drapanie usunąć, obficie namaczając koszulkę w płynie zmiękczającym.

Co istotne jeżeli szukamy podarunku – Kinga Catch ma bardzo złożone opakowanie, które idealnie nadaje się na prezent. Jeżeli więc, panowie, myślicie o prezencie dla żony, dziewczyny czy kochanki, a znacie jej rozmiar (uwaga!) kontynentalny, to jest to naprawdę komplet godny rozważenia.

Secrets od Kinga, babydoll, koszulka nocna, bielizna, recenzja, bielizna erotyczna, pomysł na prezent, prezent dla faceta, podarunek dla mężczyzny, inspiracja, noc, hot, papryczki


Secrets od Kinga, babydoll, koszulka nocna, bielizna, recenzja, bielizna erotyczna, pomysł na prezent, prezent dla faceta, podarunek dla mężczyzny, inspiracja, noc, hot, papryczki


Secrets od Kinga, babydoll, koszulka nocna, bielizna, recenzja, bielizna erotyczna, pomysł na prezent, prezent dla faceta, podarunek dla mężczyzny, inspiracja, noc, hot, papryczki


Miski posiadają poduszeczki, więc można sobie ewentualną asymetrię wyregulować. Całość jeżeli chodzi o estetykę jest jak najbardziej OK. Nie są to francuskie koronki i jedwab, ale za tę cenę, nie ma co takich rzeczy oczekiwać. Mamy tutaj do czynienia z rubasznym, ale nie przaśnym stylem. Z tyłu jest wiązanie, a la gorset, które pełni funkcję ozdoby. Oprócz misek Kina Catch składa się w bardzo elastycznych materiałów. Miski są usztywniane i cięte poprzecznie. Kształtują do góry i do przodu, nie tworząc dziobów.

Secrets od Kinga, babydoll, koszulka nocna, bielizna, recenzja, bielizna erotyczna, pomysł na prezent, prezent dla faceta, podarunek dla mężczyzny, inspiracja, noc, hot, papryczki



Trzecia część mojej przygody – tym razem Ava w wydaniu nie na akcje specjalne, co raczej na randkę w teatrze i późniejszą kolację. :) Zamówiłam komplet z figami, bo intuicja podpowiadała mi, że to dobry wybór i powiem szczerze – w rękach ta bielizna prezentuje się lepiej niż na zdjęciach sklepowych.

Ava 1309, stanik, majtki, figi, recenzja biustonosza, elegancka bielizna, seksowny komplet, koronki, szaro, czarny, stalowy 65G, test, opinia
Ava 1309




Sezon wakacyjny sprzyja chęci pokazania pleców. W moim skromnym wypadku jest to niestety związane z nie zakładaniem stanika, co znowu ogranicza liczbę potencjalnych okazji, w których można się w ten wyuzdany sposób pokazać. Gdy moje oczy ujrzały czarny stanik z silikonową taśmą na plecach, a później z nadzieją skierowały się w stronę ceny, która przyjaźnie odpowiedziała 38,87 PLN, pomyślałam sobie, że o to nadchodzi nowa era wolności.

AVA 146, stanik na specjalne okazje, odsłonięte plecy, push-up, dekolt, miska, kształt, czarna bielizna, silikon, 65G, polski produkt
Silikonowy obwód

W związku z moim zmniejszeniem się biustu oraz wysokimi cenami funta zdecydowałam się wreszcie na przygodę ze stanikami polskich marek, które od dłuższego czasu kusiły mnie obecnością rozmiarów D+ oraz mniej siermiężnymi konstrukcjami, które są niezbędne przy naprawdę dużym (a właściwie ciężkim) biuście, a przy moim przeciętniactwie wydają się konieczne mniej. Dzisiaj pierwsza odsłona mojej przygody z rodzimym rynkiem – Kinga 133 Gaudi I.

Kinga 133 Gaudi I push-up szaro-różowy, koronka, stanik, biustonosz, recenzja, opinia, test